Використання зимових та всесезонних шин в літню пору року і навпаки


Характеристика шин літнього типу: Для літньої гуми ситуація трохи інакше. Протектор істотно
простіше, представлений у вигляді двох канавок з безліччю водовідводів від центру. У процесі
руху, головне завдання шини тримати дорогу.У разі випадання дощу в літній час, водовідвідні канави сприяють видаленню води з плями контакту. Таким шляхом ризик ковзання істотно зменшується, а керованість підвищується. На дотик літня гума твердіше зимової.Гальмівний шлях залежить від багатьох факторів:
– швидкість руху;
– дорожнє покриття;
– погодні умови;
– стан коліс і гальмівної системи;
– спосіб гальмування;
– вага автомобіля.

У будь-якому керівництві по експлуатації автомобіля є дані з гальмівного шляху, зазначено це значення при певній швидкості на сухому покритті.Статистичні дані: Згідно проведених досліджень, зимові шини в літню погоду мають гальмівний шлях в два рази більше ніж літні в літній час на швидкості 90 км/год. Аквапланування починається вже від 75 км/год , при визначених 110 км/год. Висновок такий: використовувати зимові шини у літній
час можна, але на короткі дистанції та в разі крайньої необхідності.
Підвищена гучність;
Прискорений знос гуми;
Погіршена динаміка;
Знижена комфортабельність при русі по асфальту
Комфортність поїздки: Водій і пасажири не будуть відчувати комфорт при їзді на зимових шинаху літню пору року з-за підвищеного шуму, видаваного протектором. Якщо встановлені металеві шипи, то додайте в салон машини ще кілька децибел гучності. А тепер підсумувавши всю інформацію, кожен водій може дати повноцінну відповідь з приводу поїздок влітку на зимовій гумі.Підсумок:Купувати правильні шини і міняти їх вчасно вкрай важливо. Це дасть не тільки комфорт при їзді,але і буде життєво важливим гарантом – безпеки на дорозі. прагненні заощадити не дуже грамотні, початківці або відчайдушні водії деколи йдуть на певні хитрощі.

Використання всесезонної гуми. Основний аргумент на її користь: з такими шинами авто продається в салоні, в тому числі і взимку, так що їздити на ній можна круглий рік. Однак всесезонними скати є тільки для теплих країн на кшталт Італії, де сніг сприймається як свято, а температура рідко опускається навіть до -5Екстремальні ситуації

Бувають невдачі: завантажив у багажник шини, щоб назавтра їхати перевзуватися, а з ранку – мороз. Добиратися до шиномонтажу потрібно, причому ще на літній гумі. Діємо тихо і акуратно:
Швидкість мінімальна. Якщо дістають бибиканьем – увімкніть аварійку, але не більше 40 км/год не вичавлюйте;
Дистанцію до переднього тримаємо вдвічі більшу, ніж звичайно;
Всі рухи витримуємо плавними і повільними, від вичавлювання педалей, поворотів керма;
Тримаємо середні або трохи більш високі обороти;
Коробку-автомат переводимо в ручний режим – інакше вона буде намагатися знизити оберти;
Гальмуємо в основному движком з м’яким скиданням газу.

Наостанок хочеться зауважити, що питання, чи можна їздити взимку на літній гумі, отримав однозначно трактований відповідь з боку законодавства. Якщо хто не в курсі: вже з січня поточного року підлягають штрафу господарі авто, в яких не те, що річна, а навіть зимова, але лиса гума. Так що, думається, питання знято з порядку денного остаточно і безповоротно.

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *