Перші хвилини – Найнебезпечніші !



Пил і бруд, які знаходяться на дорозі, з першими краплями дощу утворюють асфальті слизьку плівку.
Через деякий час дощ змиє її на узбіччя і в каналізаційні стоки, але це буде лише через кілька хвилин,
а якщо дощ слабкий – то й довше. Тому головне правило водія, який бажає їздити безпечно – при появі перших крапель
на лобовому склі плавно знизити швидкість, не робити ніяких різких маневрів і гальмувань, уникати обгонів. А також збільшити дистанцію до попереду автомобіля.Через деякий час мокра дорога стане не такою слизькою, але це не привід наступати на педаль газу. Тим більше що зі збільшенням кількості опадів на дорозі виникає ще один ризик – аквапланування. Цим терміном називають ситуацію, коли колесо не встигає розганяти перед собою воду. Автомобіль
підводиться на водяній подушці і в якийсь момент втрачає зчеплення з дорогою. У цій ситуації  можна втратити керування і потрапити в аварію. Ось чому в дощ потрібно особливо ретельно дотримуватися швидкісного режиму та дистанції.

78
Виїжджаючи на дорогу в негоду, обов’язково потрібно перевірити роботу очищувачів скла і рівень рідини в бачку омивача. Не варто їздити з двірниками, що залишають брудні смуги на лобовому склі: їх вартість не перевищує ціни пари літрів бензину, а на кону – хороша видимість і, як наслідок, безпека.
9
Але треба розуміти, що видно їх лише в ясну погоду в сутінках, та й то не завжди і не всіх. У дощ ж, особливо сильний, габаритні вогні марні. Більше того, освітлення задніх габаритів не завжди вистачає для того, щоб автомобіль можна було побачити далі, ніж в декількох метрах. Тому для забезпечення безпеки на дощовій дорозі краще включити протитуманні фари та задні протитуманні ліхтарі. Їхнє світло набагато яскравіше і має дещо інший спектр, тому видимість позначеного таким чином автомобіля набагато краще. Не забувайте про те, що гальмівний шлях на мокрій дорозі набагато довше, і тому краще, щоб вас помітили якомога раніше.