Легкі поясненя про шини


МЕНІ НЕ ПОТРІБНІ ВСІ ЗИМОВІ ШИНИ .
Всі шини повинні бути однаковими, незалежно від приводу. Якщо встановити зимову гуму тільки на передні колеса, то ризик занесення зросте в кілька разів. Якщо ж зимові шини поставити тільки на задню вісь, то збільшиться гальмівний шлях, а також є ризик зриву передньої осі в ковзання, що страшніше, ніж занос задньої осі, так як з ним набагато складніше впоратися.
ЗИМОВІ ШИНИ НЕ ПОТРІБНІ.
Повний привід не забезпечить надійного зчеплення на льоду і снігу, якщо на автомобілі стоять літні шини. Особливо це відноситься до гальмування, коли особливої ​​різниці в конструкції немає. Повнопривідний автомобіль менш передбачуваний на зимовій дорозі, ніж монопривідний, тому для забезпечення кращої керованості ставити зимові шини на такий автомобіль необхідно.
ВСЕСЕЗОННІ ШИНИ, ТО І “ПЕРЕВЗУВАТИСЯ” НЕ ПОТРІБНО.
Насправді, універсальних шин не існує. Всесезонні шини представляють компроміс літніх і зимових. Малюнок їх протектора (в порівнянні із зимовими) має меншу глибину, він менш розріджений. І склад гуми не такий м’який. Такі шини досить гарні на сухому і вологому асфальті. Вони забезпечують досить хороші зчіпні властивості, економічні та комфортні. Але на льоді, пухкому і битому снігу вимагати від них високої прохідності і хороших зчіпних властивостей не варто. Стійкість, керованість і ефективність гальмування всесезонних шин на зимовій дорозі середні. А зимові шини спеціально розроблені для експлуатації в умовах низьких температур, в болотистій місцевосці, на льоді і снігу. Зчеплення всесезонних шин на 25% менше зчеплення зимових покришок на снігу, і на менше 40% на льоді, ніж шипованих.
ЧИМ БІЛЬШЕ РОЗМІР І ШИРИНА ЗИМОВОЇ ГУМИ, ТИМ КРАЩЕ.
Дане твердження можна віднести до літньої гуми, тому що автомобіль дійсно отримує деяку перевагу в керованості при збільшенні розмірів шин (НЕ диски!) Якщо ж говорити про зимову гуму, то характеристики при їзді по асфальту не змінюються взагалі, при їзді по вкатаній дорозі і льоду зміни характеристик незначні, а на мокрому асфальті і пухкому снігу широкі шини більш схильні до аквапланування, ніж вузькі. Покришки “попливуть”, і виступи протектора не зможуть вчепитися за поверхню дороги.