Шини можна розділити на 3 групи малюнків протектора: це шини з направленим , ненаправленим, і асиметричним малюнком. А тепер коротко про вид протектора і їх малюнки


Шини можна розділити на 3 групи малюнків протектора: це шини з направленим малюнком,
ненаправленим, і асиметричним. А тепер коротко про кожного з видів.


Направлений протектор шини має великий V-подібний малюнок з великими пробілами або канавками між блоками
протектора. Канавки поліпшують опір акваплануванню на високих швидкостях за допомогою сифона води більш
ефективно за рахунок протектора робить ці шини ідеальними для застосування в продуктивності і ультра-високої продуктивності.
Симетричний протектор шини має один і той же малюнок – безперервні канавки і / або незалежні виступи – через всю шину.
Цей тип шини є найбільш поширеним і знайшов на найбільш екологічно високоефективних легкових автомобілів, тому що це, як правило,
тихий і довговічний. Крім того, вони можуть бути повернені по-різному, що допомагає продовжити термін служби шин і робить їх
більш універсальним
Асиметричний протектор шини, найбільш часто зустрічаються на спортивних автомобілях, трохи гібрида в тому, що він поєднує в
собі різноманітність малюнків протектора для максимального зчеплення на мокрій і сухій дорозі. Зазвичай всередині і середній
частині шини будуть призначені для мокрої і / або зимової тяги, в той час як зовні шини будуть мати великі блоки протектора
для максимальної здатності поворотах на сухому поверхнях. Для того, щоб гарантувати, що шини в правильному положенні на машині
(щоб максимізувати можливості обробки), бічні стінки позначені “тільки зовні” і “всередині тільки.” Багато різних моделей
обертання може бути використаний для шин з асиметричним малюнком протектора.