Шліфовка головки блоку двигуна


Шліфовка головки блоку двигуна
Діагностика
Візуальним оглядом виявляємо видимі дефекти. Порушення різьб форсунки, свічки, видимі “на око”тріщини, обламані шпильки, раковини від корозії, зношені сідла клапанів і т. д.
Герметизуємо  систему охолодження головки, наповнюємо газом під тиском і занурюємо в гарячу воду. По бульбашках, що з’являються, знаходимо тріщину. На сьогодні це найефективніший метод діагностики ГБ. Рентген і ультразвук доки себе не виправдали.
Перевірка геометрії поверхонь, що сполучаються
Слюсарні роботи
Виявлені тріщини, за допомогою свердел, і фрез необхідно зачистити до монолітного металу.
Зони навколо швів ретельно зачищаються і знежирюються.
*Зварювальні роботи
найвідповідальніший момент. Наплавлення алюмінієм видаленого фрезами об’єму металу з відновленням початкових форм.
*Координатно-розточувальні роботи
Теж дуже відповідальний етап.
На відрізку наплавленого металу, використовуючи як базу направляючу втулку клапана, треба дуже точно вифрезерувати
посадочне місце під нове сідло клапана.Нарізати різьбу, свічки запалювання, форсунки.
Діагностика
Герметизація, газ, вода. Для того щоб переконається що при координатно-росточних роботах не розкрилися тріщини і раковини.
Токарно-фрезерні роботи
Виготовлення(з допуском) із спеціальних сортів чавуну заготівель сідел клапанів.
Запресовка заготівлених сідел клапанів
Голівку розігріваємо, сідла охолоджуємо.запресовуємо
Діагностика
Герметизація і т. д. Цього разу для того, щоб переконається, що при гарячій запресовці напруга не привела до утворення тріщин.
*Шліфовка
Шліфуємо ми не фрезою, а абразивним кругом, що теж не погано оскільки дає відмінну поверхню навіть на алюмінієвих голівках із сталевими формокамерами.
Як бачите для якісного ремонту ГБ діагноста проводиться після кожної операції
таким чиноном маємо еарний результат