Аргонна зварка ; Реставрація головок блоку двигуна


Діагностика
Візуальним оглядом виявляємо видимі дефекти. Порушення різьб форсунки, свічки, видимі “на око”тріщини, обламані шпильки, раковини від корозії, зношені сідла клапанів і т. д.
Герметизуємо  систему охолодження головки, наповнюємо газом під тиском і занурюємо в гарячу воду. По бульбашках, що з’являються, знаходимо тріщину. На сьогодні це найефективніший метод діагностики ГБ. Рентген і ультразвук доки себе не виправдали.
Перевірка геометрії поверхонь, що сполучаються
Слюсарні роботи
Виявлені тріщини, за допомогою свердел, і фрез необхідно зачистити до монолітного металу.
Зони навколо швів ретельно зачищаються і знежирюються

Зварювальні роботи
найвідповідальніший момент. Наплавлення алюмінієм видаленого фрезами об’єму металу з відновленням початкових форм.Координатно-розточувальні роботи
Теж дуже відповідальний етап.
На відрізку наплавленого металу, використовуючи як базу направляючу втулку клапана, треба дуже точно вифрезерувати
посадочне місце під нове сідло клапана.Нарізати різьбу, свічки запалювання, форсунки.
Діагностика
Герметизація, газ, вода. Для того щоб переконається що при координатно-росточних роботах не розкрилися тріщини і раковини.
Токарно-фрезерні роботи  
Виготовлення(з допуском) із спеціальних сортів чавуну заготівель сідел клапанів.
Запресовка заготівлених сідел клапанів
Головку розігріваємо, сідла охолоджуємо.запресовуємо
Діагностика
Герметизація і т. д. Цього разу для того, щоб переконається, що при гарячій запресовці напруга не привела до утворення тріщин.Шліфовка
Шліфуємо ми не фрезою, а абразивним кругом, що теж не погано оскільки дає відмінну поверхню навіть на алюмінієвих голівках із сталевими формокамерами.
Як бачите для якісного ремонту ГБ діагноста проводиться після кожної операціїШліфування клапанів, фасок і сідел здійснюється на спеціальних верстатах –
робити це вручну категорично забороняється,бо треба строго витримувати заданий кут. Пристрої виконують шліфування клапанів з діаметром стрижня до 18 міліметрів
і призначені для використання в авторемонтних майстерень і станції
техобслуговування На Автосервісі Баланс таку процедуру можна виконати.
За допомогою провертання ролика навколо горизонтальній осі. Сама шліфування
здійснюється шліфувальним кругом.


Якщо при огляді головки клапана виявилася ознаки вироблення, є, раковини
або інші пошкодження, їх необхідно усунути. В іншому випадку герметичність
камери згоряння буде порушена. І якщо пошкодження будуть на випускному клапані,
то він дуже швидко прогорить. Якщо будуть виявлені дрібні сліди точкової ерозії,
то шліфування можна і не виконувати – ні перед цим потрібно обов’язково перевірити,
чи не порушують вони герметичність Для шліфування необхідно використовувати спеціальні верстати, кількість знімається металу повинно бути мінімальним, щоб тільки усунути (окалину, шлак)