Шліфування клапанів


Шліфування клапанів, фасок і сідел здійснюється на спеціальних верстатах –
робити це вручну категорично забороняється,бо треба строго витримувати заданий кут.
Пристрої виконують шліфування клапанів з діаметром стрижня до 18
міліметрів і призначені для використання в авторемонтних майстерень і станції техобслуговування
На Автосервісі Баланс таку процедуру можна виконати.За допомогою провертання ролика навколо горизонтальній осі. Саме шліфування здійснюється шліфувальним кругом.
Якщо при огляді головки клапана виявилася ознаки вироблення, є, раковини або інші пошкодження, їх необхідно усунути. В іншому випадку герметичність камери згоряння буде порушена. І якщо пошкодження будуть на випускному
клапані, то він дуже швидко прогорить. Якщо будуть виявлені дрібні сліди точкової ерозії, то шліфування можна і не виконувати – ні перед цим потрібно обов’язково перевірити, чи не порушують вони герметичність Для шліфування необхідно використовувати спеціальні верстати,

кількість знімається металу повинно бути мінімальним, щоб тільки усунути (окалину, шлак)Зміст і порядок виконання роботи. Газорозподільний механізм ремонтують після гідравлічного випробування і усунення дефектів блоку або головки циліндрів.
При ослабленні посадки направляючої втулки клапана в головку або блок циліндрів запресовують втулку збільшеного розміру із забезпеченням нормального натягу.
Якщо зазор між направляючою втулкою і стрижнем клапана більше допустимого, втулку розгортають до ремонтного
розміру.
Направляючий стрижень фрези повинен входити в отвір втулки клапана з зазором не більше 005 мм.
Поверхня фаски повинна бути чистою і рівною, а ширина її після фрезерування гнізд тракторних двигунів
перебувати в межах 20-25 мм. Ширина фаски для автомобільних двигунів становить 15-30 мм.
Клапанні гнізда фрезерують при порушення герметичності посадки клапана в гнізді і утопанія щодо площині роз’єму на величину, більшу допустимої. Фрезерують чорновий фрезою 45 °, фрезами 75 ° (зменшення фаски гнізда знизу) і 15 ° (зменшення фаски гнізда
зверху), чистової фрезою 45 °.Для отримання гладкої поверхні фасок після фрезерування рекомендують шліфувати гнізда абразивним наконечником .
Оправлення призводять в дію електродрилем з частотою обертання 6000-12000 об /хв. Для цього з електродрилі знімають редуктор, а замість нього ставлять наконечник. Коли обороти оправлення зростуть до вищевказаних,
забезпечують тиск на дриль, що не стискаючи при цьому до кінця пружину. Для шліфування застосовують два  шліфувальних каменю: один для чорнової обробки, інший для чистової.
Ремонт механізму газорозподілу автотракторного двигуна
Пристосування для шліфування гнізд абразивним наконечником:


1 – направляючий стержень; 2 – шліфувальний камінь; 3 – корпус; 4 – пружина; 5 – наконечник.
Для отримання більш чистої поверхні під час роботи поливають шліфується поверхня сумішшю гасу з автолом. Дуже важливо, щоб направляючий хвостовик оправки входив в направляючу втулку клапана з нормальним зазором.Після шліфування гнізд відпадає необхідність їх подальшої притирання.
При незначному зносі гнізд клапанів, а також після їх фрезерування проводять притирання клапанів. Після притирання на конічних поверхнях тарілки клапана і гнізда головки повинна бути рівна матова кільцева смужка
шириною 15-20 мм. Розриви і поглиблення матовою смужки на поверхні клапана не допускаються.
Верхня кромка матовою смужки повинна відстояти від краю конусної поверхні тарілки клапана не менше ніж на 1 мм.Для притирання застосовують притирочную пасту ГОІ або наждачний порошок (зернистістю М14-М20) з маслом.
Після притирання головку і клапани промивають і продувають стисненим повітрям.
Попередню перевірку притертих гнізд і клапанів проводять м’яким олівцем, що наноситься на фаску клапанного гнізда. При повороті клапана відбиток олівця повинен рівномірно розподілятися по поверхні фаски клапана.Якість притирання перевіряють за допомогою пневматичного пристрою (рис. 2), накачуючи грушею в порожнину склянки, встановленого над клапаном, повітря під тиском 007 МПа. Тиск визначають по манометру, з’єднаному з порожниною склянки.Зношену поверхню стрижня клапана шліфують до відповідного ремонтного розміру. Овальність і конусність після шліфування допускають не більше 002 мм. Непрямолінійність стрижня клапана не повинна перевищувати 005 мм.
При зносі конічної поверхні тарілки клапана фаску шліфують до виведення слідів зносу. Висота циліндричного паска повинна бути не менше 05 мм.
Ремонт механізму газорозподілу автотракторного двигуна
Перевірка якості притирання клапанів;

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *