Які шини краще на зиму: відгуки власників, виробники, опис та характеристики


ШИПОВАНІ ШИНИ ГІРШЕ ФРИКЦІЙНИХ?
Інший варіант: фрикційні гірше шипованих. Всі шини по-своєму гарні. Нешиповані зимові шини мають хороші показники по гучності, керованості, вони економічні, легше, довговічніше, мають менший опір коченню, і, звичайно, забезпечують хороше зчеплення з дорогою. Шиповані шини виграють у нешипованних по довжині гальмівного шляху: на льоді – від 20% до 50%, на снігу – 5-10%, на асфальті, навпаки, гальмівний шлях може збільшуватися, але незначно (на 5%). При старті і розгоні автомобіль з “шиповки” виграє до 30% на льоді і до 10% на снігу. Тому, вибираючи зимові шини, потрібно визначитися, якими шляхами ви будете найбільше їздити, і поставити відповідні шини.
ШИПОВАНІ ШИНИ ВРЯТУЮТЬ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ЗИМОВИХ НЕПРИЄМНОСТЕЙ?
Ніякі шиповані шини не можуть гарантувати безпеку, якщо водій не дотримується правил дорожнього руху і швидкісного режиму. Шиповані шини в порівнянні з нешипованими мають перевагу тільки при ожеледі і на битому снігу. Якщо ж дороги чистять і посипають сіллю, то зчіпні властивості шипованих шин не покращаться, а залишаться такими ж, що і у нешипованних, якщо не гірше.
ЯКЩО НА АВТОМОБІЛІ СТОЯТЬ ВСЕСЕЗОННІ ШИНИ, ТО І “ПЕРЕВЗУВАТИСЯ” НЕ ПОТРІБНО?
Насправді, універсальних шин не існує. Всесезонні шини представляють компроміс літніх і зимових. Малюнок їх протектора (в порівнянні із зимовими) має меншу глибину, він менш розріджений. І склад гуми не такий м’який. Такі шини досить гарні на сухому і вологому асфальті. Вони забезпечують досить хороші зчіпні властивості, економічні та комфортні. Але на льоді, пухкому і битому снігу вимагати від них високої прохідності і хороших зчіпних властивостей не варто. Стійкість, керованість і ефективність гальмування всесезонних шин на зимовій дорозі середні. А зимові шини спеціально розроблені для експлуатації в умовах низьких температур, болоті, на льоді і снігу. Зчеплення всесезонних шин на 25% менше зчеплення зимових покришок на снігу, і на 40% менше на льоді, ніж шипованих.
ЯКЩО У МЕНЕ ПОЗАШЛЯХОВИК (АБО ПОВНОПРИВІДНИЙ АВТОМОБІЛЬ), ТО ЗИМОВІ ШИНИ НЕ ПОТРІБНІ?
Повний привід не забезпечить надійного зчеплення на льоді і снігу, якщо на автомобілі стоять літні шини.
Особливо це відноситься до гальмування, коли особливої ​​різниці в конструкції немає. Повнопривідний автомобіль менш передбачуваний на зимовій дорозі, ніж монопривідний, тому для забезпечення кращої керованості ставити зимові шини на такий автомобіль необхідно.
ЗИМОВІ ШИНИ ДОСИТЬ ПОСТАВИТИ ТІЛЬКИ НА ПРОВІДНУ ВІСЬ?
Всі шини повинні бути однаковими, незалежно від приводу. Якщо встановити зимову гуму тільки на передні колеса, то ризик занесення зросте в кілька разів. Якщо ж зимові шини поставити тільки на задню вісь, то збільшиться гальмівний шлях, а також є ризик зриву передньої осі в ковзання, що страшніше, ніж занос задньої осі, так як з ним набагато складніше впоратися.
НА ВИСОКИХ ШВИДКОСТЯХ ЗИМОВІ ШИНИ ВЕДУТЬ СЕБЕ НЕ ДУЖЕ ДОБРЕ?
В останні 5-10 років швидкісні характеристики зимових шин значно покращилися, сучасні зимові шини забезпечують високий рівень керованості навіть на високих швидкостях. Шини мають індекс швидкості, який вказується літерами, і означає, до якої максимальної швидкості на них можна розганятися: Q – до 160 км /год;  Т – 190 км / год; Н – 210 км / год; V – 240 км / год; W – до 270 км / год. Зимові шини забезпечують максимальний рівень керованості навіть на таких високих швидкостях, тому що мають спеціальний склад і малюнок протектора.
!Пам’ятайте!
Зимові шини можуть стати вигідною покупкою, тому як використовуючи зимову гуму, ви продовжуєте життя літніх шин.
Зимові шини експлуатуються при більш низьких швидкостях, ніж літні, і в холодну пору року, тому служать вони
набагато довше літніх

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *